Σύμφωνα μάλιστα με τον πρόεδρο της Επιτροπής, Γιώργο Ουρσουζίδη, «οι τροχονόμοι αντιλαμβάνονται ότι οι πολίτες αδυνατούν να ανταποκριθούν στα χρηματικά πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, έτσι καταλογίζουν παραβάσεις ηπιότερου χρηματικού κόστους από αυτές που διαπιστώνουν. Η τακτική αυτή προκαλεί στρέβλωση του συστήματος παρακολούθησης των τροχαίων παραβάσεων και «τινάζει» στον αέρα το point system. Είναι προτιμότερη η επιβολή εύλογων προστίμων αυξανόμενων ανάλογα με την επικινδυνότητα των παραβάσεων και τις περιπτώσεις υποτροπής».
ελιζα βασιλικο θεατρο
πλοια δονουσα
Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους, για τον οποίο, σύμφωνα με το «Έθνος», η αρμόδια Επιτροπή στην εισήγησή της, στην οποία αναμένεται να στηριχθούν σε μεγάλο βαθμό και οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών, περιλαμβάνει τόσο τη μείωση των προστίμων του ΚΟΚ κατά 50% για παραβάσεις που δεν σχετίζονται με την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και την κατάργηση έκπτωσης 50% σε όσους πληρώσουν τα πρόστιμα εντός δέκα ημερών.
Ταυτόχρονα προτείνεται η θέσπιση συμπληρωματικών εναλλακτικών ποινών για «τους δράστες τροχαίων εγκλημάτων ή τους καθ’ υποτροπήν παραβάτες με εργασία σε κέντρα τραύματος, αποκατάστασης αναπήρων και σε ιατροδικαστικά εργαστήρια».
Απαντώντας στις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει η πρόθεση μείωσης των προστίμων, ο κ. Ουρσουζίδης επισημαίνει ότι οι μειώσεις αφορούν 101 από τις συνολικά 182 παραβάσεις του ΚΟΚ και σαφέστατα όχι στις 16 που θεωρούνται αιτία πρόκλησης θανατηφόρων τροχαίων.
κριστιάν βιέρι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου