Η τροπολογία, που υπερψηφίστηκε νωρίτερα σήμερα από τη Βουλή, επιχειρεί να δώσει λύσεις στις ανάγκες περιοχών που δεν παρουσιάζουν μεγάλο συγκοινωνιακό φόρτο, αφήνοντας, έτσι, τους πολίτες στο να αναζητούν άλλα μέσα.
πως να κολλησω με ηλεκτροκολληση
κρισεις στον στρατο 2015
Προβλέπεται ο σχεδιασμός, οι τροποποιήσεις γραμμών με ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα ανά περιοχή ώστε να καλύπτεται όλη η περιοχή Αττικής και Θεσσαλονίκης από τον ΟΑΣΑ και τον ΟΣΕΘ.
Η μελέτη αυτή, υποβάλλεται και εγκρίνεται από το αρμόδιο υπουργείο με συμμετοχή και των κατά τόπους ΚΤΕΛ. Ο έλεγχος της συχνότητας και της επάρκειας των δρομολογίων, που θα έχουν καθοριστεί, προβλέπεται στην τροπολογία ότι θα γίνεται με την εναρμόνιση ή τη δημιουργία των συστημάτων των ΚΤΕΛ με την Τηλεματική και τα συστήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης, προβλέπονται πρόστιμα 2.000 ευρώ, και 4.000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής, για τη μη εκτέλεση των καθορισμένων δρομολογίων.
Εξάλλου, προβλέπεται ότι σε περίπτωση μη εκτέλεσης της σύμβαση με τον κατά τόπον αρμόδιο ΚΤΕΛ, η σύμβαση μπορεί να καταρτίζεται με άλλους οδικούς μεταφορείς επιβατών.
Από το κέντρο της Αθήνας «φεύγουν» οι αφετηρίες των ΚΤΕΛ (Πεδίον του Άρεως και Μεταξουργείο) και μεταφέρονται (όχι ως αφετηρίες αλλά με κυκλική διαδρομή) στο Νομισματοκοπείο και στον Ελαιώνα.
Άγριος καυγάς Σπίρτζη – Θεοχαρόπουλου
Η ένταξη των ΚΤΕΛ στα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών είχε ως αποτέλεσμα να ξεσπάσει ένας «άγριος» καυγάς στη Βουλή ανάμεσα στον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, και τον Θανάση Θεοχαρόπουλο από τη ΔΗΣΥ.
Ο κ. Θεοχαρόπουλος επιτέθηκε με σκληρή γλώσσα στον υπουργό Μεταφορών, λέγοντας ότι ξαναδίνει τις συγκοινωνίες στους ιδιώτες μέσω αδιαφανών διαδικασιών.
«Η ρύθμιση δεν προβλέπει "καμία ιδιωτικοποίηση", αντιθέτως επισπεύδει την ίδρυση του διαδόχου του ΟΑΣΘ», απάντησε ο κ. Σπίρτζης και με αρκετή δόση ειρωνείας δήλωσε πως εκλαμβάνει την κριτική Θεοχαρόπουλου ως αυτοκριτική για το χάος που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις στις συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επεσήμανε δε, με νόημα πως στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του ΟΑΣΘ υπήρξαν 45 εκατ. ευρώ λιγότερης δαπάνης, τα οποία ήταν λεφτά του ελληνικού λαού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου